Сьогодні:
29 липня 2021 р.

День Народження в наступному місяці:

Чернюк Галина Федорівна

05 серпня

Халик Катерина Володимирівна

12 серпня


Методична комісія педагогічних працівників будівельних та торговельних професій

Головними завданнями членів методичної комісії будівельних та торговельних професій є:

  • організація теоретичного вивчення проблеми педагогами;
  • підвищення професійної майстерності педагогів засобами інформаційно – комунікаційних технологій;
  • створення умов для розвитку і самореалізації особистості в умовах використання нових технологій;
  •  удосконалення засобів, методів та умов здійснення професійного навчання.

Методична комісія будівельних та торговельних професій працює над проблемною темою: «Формування професійної компетентності кваліфікованих робітників через використання інформаційно – комунікаційних технологій".

Робота над даною проблемою полягає у застосуванні різноманітних форм роботи, зокрема:

  • нетрадиційні форми проведення засідань:
  • побудова моделей інноваційних уроків теоретичного та виробничого навчання;
  • проведення навчально – презентаційних майстер – класів та конкурсів професійної майстерності з професій;
  • проведення педагогічних конференцій, семінарів з вивчення інноваційних виробничих технологій;
  • відвідання та методичний аналіз відкритих уроків теоретичного та виробничого навчання;
  • презентація досвіду роботи педагогічних працівників-членів МК

До складу методичної комісії входить 9 педагогічних працівників, кожен з яких працює над індивідуальною методичною проблемою:

№ з/п

Проблемна тематика

Хто працює над її вирішенням

З якого часу

1.

Використання інноваційних технологій у формуванні компетентності сучасного учня

Чернюк Г.Ф.

1 вересня 2020р.

2.

Підготовка робітника високої кваліфікації на основі впровадження інноваційних технологій навчання.

Сахнюк А.Л.

1 вересня 2020р.

3.

Практичне застосування сучасних освітніх технологій для розвитку професійних компетентностей здобувачів освіти.

Лучкевич В.Ф.

1 вересня 2020р.

4.

Формування мотиваційних інтересів, забезпечення розвитку творчих можливостей учнів.

Чайка В.В.

1 вересня 2020р.

5.

Інформаційно – комунікаційні технології навчання як необхідна умова ефективної роботи педагога.

Солобчук Л.А.

1 вересня 2020р.

6.

Впровадження інформаційних технологій, комп’ютеризація навчального процесу.

Павлюк Г.В.

1 вересня 2020р.

7.

Впровадження мотиваційних компонентів в навчально – освітній процес.

Рибачук В.І.

1 вересня 2020р.

8.

Впровадження новітніх інформаційних технологій в навчально – виробничий процес як умова розвитку учнів.

Климчук В.В.

1 вересня 2020р.

9.

Формування навичок саморозвитку та самоконтролю з використанням інноваційних технологій навчання.

Сидорук Л.А.

1 вересня 2020р.







Працюють методичні комісії:


www.mon.gov.ua
nmc-pto.volyn.ua

www.profterminal.volyn.ua

www.useti.org.ua

testportal.gov.ua

kno.rada.gov.ua

www.vstup.info



Яндекс.Метрика