Сьогодні:
22 лютого 2017 р.

День Народження в цьому місяці:

Щибор Віра Яківна

23 лютого

Карплюк Наталія Андріївна

23 лютого

Вавелюк Людмила Степанівна

24 лютого


Методична комісія педагогічних працівників деревообробних та торговельних професій

Головними завданнями членів методичної комісії деревообробних та торговельних професій є:

  • підготовка кваліфікованих робітників здатних конкурувати на ринку праці;
  • вдосконалення фахової майстерності педагогічних працівників з використання інноваційних технологій в організації навчально-виробничого процесу;
  • оновлення навчально-методичного забезпечення професій.

Методична комісія працює над проблемною темою: «Інноваційні аспекти в організації навчально-виробничого процесу як основа формування висококваліфікованого робітника».

Робота над даною проблемою полягає у застосуванні різних інноваційних форм роботи, зокрема:

  • нетрадиційні форми проведення занять, а саме:
    • методичні орієнтири: «Інноваційні форми роботи на уроці»
    • проблемний стіл: «Правильна організація виробничого навчання - запорука ефективності уроку»
    • методичний ринг: «Інтенсифікація процесу навчання шляхом впровадження інформаційно-комунікаційних технологій у навчальний процес»
    • професійна дискусія: «Професійно-практична підготовка – фундамент майбутньої професійної діяльності»
  • обговорення актуальних питань:
    • про стан проходження виробничої практики та підготовки учнів до ДКА
  • відвідання та обговорення відкритих уроків з використанням інноваційних методик навчання;
  • проведення тижнів професій, конкурсів профмайстерності, практичних семінарів;
  • презентація досвіду роботи педагогічних працівників.

Методична комісія включає 7 членів:

№ з/п

Прізвище, ім'я, по-батькові

Індивідуальні методичні теми

1.

Чернюк Г.Ф.

Формування професійних компетенцій учнів шляхом застосування інноваційних технологій навчання.

2.

Сахнюк А.Л.

Розвиток самостійності і творчих здібностей учнів.

3.

Лучкевич В.Ф.

Вдосконалення роботи щодо вироблення в учнів умінь практичного застосування здобутих знань.

4.

Чайка В.В.

Удосконалення уроку виробничого навчання як засіб розвитку творчості педагога і учня.

5.

Ремінський В.М.

Розвиток пізнавальної активності та самостійності учнів на уроках виробничого навчання.

6.

Солобчук Л.А.

Використання різних методів і прийомів стимулювання та активізації пізнавальної діяльності учнів.

7.

Павлюк Г.В.

Удосконалення навчального процесу на основі використання сучасних педагогічних технологій.







Працють методичні комісії:


www.mon.gov.ua
nmc-pto.volyn.ua

www.useti.org.ua

testportal.gov.ua

kno.rada.gov.ua

www.vstup.info



Яндекс.Метрика