Методична комісія педагогічних працівників професій механізації
Основні завдання методичної комісії педагогічних працівників професій механізації:
- впровадження інноваційних освітніх технологій в практичну діяльність педагогічних працівників;
- удосконалення якості підготовки кваліфікованих, конкурентоспроможних робітничих кадрів;
- розвиток пізнавальних і творчих здібностей учнів;
- удосконалення комплексно-методичного забезпечення предметів і професій.
Методична комісія педагогічних працівників професій механізації працює над проблемною темою: «Розвиток професійних компетенцій учнів шляхом використання прогресивних педагогічних технологій».
Робота над даною проблемою полягає у застосуванні різноманітних форм роботи, зокрема:
- нетрадиційні форми проведення засідань методичної комісії:
- круглий стіл «Інноваційні підходи формування професійних компетенцій учнів на уроках професійно-практичної підготовки»;
- педагогічна дискусія «Співпраця викладача і майстра виробничого навчання при проведенні бінарних уроків»;
- методичні посиденьки «Роль сучасних інформаційно-комунікаційних технологій у формуванні професійних компетенцій учнів»;
- обмін досвідом «Формування практичних навиків учнів при проведенні лабораторно-практичних занять та уроків виробничого навчання»;
- обговорення актуальних питань;
- відвідання та обговорення відкритих уроків із використанням інноваційних методів навчання;
- проведення тижнів професій, конкурсів професійної майстерності серед учнів;
- презентація досвіду роботи педагогічних працівників;
- педагогічний аналіз навчально-виховного процесу.
До складу методичної комісії входить 9 педагогічних працівників, кожен з яких працює над індивідуальною проблемною темою.
№ з/п |
Члени методкомісії |
Проблемні методичні теми |
---|---|---|
1. |
Вакуліч В.Г. |
Використання засобів диференційованого навчання на уроках практичного водіння |
2. |
Домбровський В.І. |
Розвиток технічного мислення учнів на уроках виробничого навчання |
3. |
Кайдик М.Я. |
Формування професійних компетенцій учнів засобами інформаційно-комунікаційних технологій |
4. |
Книш П.М. |
Підвищення ефективності уроку з використанням інтерактивних методів навчання |
5. |
Кубай Л.В. |
Створення умов для розвитку самостійності та творчих здібностей учнів |
6. |
Лісовецька К.Р. |
Інноваційні підходи формування професійних компетенцій майбутніх робітників |
7. |
Панкрашкін А.Ю. |
Шляхи формування в учнів умінь практичного застосування знань |
8. |
Музичук М.П. |
Використання сучасних форм і методів навчання для формування професійних знань, умінь і навичок |
9. |
Сачковський М.В. |
Вплив сучасних дидактичних засобів навчання на підвищення якості навчання водіїв |
Працюють методичні комісії: