Сьогодні:
3 грудня 2016 р.

День Народження в цьому місяці:

Лучкевич Василь Федорович

04 грудня

Сіліч Любов Іванівна

13 грудня

Сахнік Анна Вікторівна

23 грудня


Правила розв’язання конфліктних ситуацій

Дата: 2012-01-20

Автор: Лозовик О.Д.

  1. Не починайте з фрази: «Я давно вже хотів(ла) сказати…».
  2. Уникайте слів завжди і ніколи.
  3. Якщо людину рідко або ніколи не хвалять, вона не буде реагувати на критику позитивно.
  4. Критикувати можна лише те, що можна змінити.
  5. Не слід порівнювати поведінку людини з іншими, це принижує.
  6. Не знищуйте індивідуальність.
  7. Не приписуйте співрозмовнику те, чого він не казав. Краще не перебільшувати – можуть справедливо звинуватити в брехні.
  8. Не зосереджуйтесь на особистості суперника, акцентуйте увагу на проблемі та варіантах її вирішення.
  9. Не кажіть лише про свої проблеми, дайте змогу висловитися партнеру й уважно вислухайте його.
  10. Не робіть висновків за партнера.
  11. Перше зауваження людині доцільно робити на одинці.
  12. Давайте людині психологічну паузу, що може зняти емоційне напруження.
  13. Прагніть щиро зрозуміти співрозмовника.
  14. Свою помилку визнавайте швидко і рішуче, випереджаючи можливу критику.
  15. Визначте динаміку взаємин і усвідомте мету й мотиви поведінки співрозмовника.
  16. Зміцнюйте позитивну атмосферу в спілкуванні.
  17. Перетворюйте свої проблеми на нові можливості і перспективи.
  18. Відчувайте, коли потрібно відступити.
  19. Безвихідних ситуацій не буває.
  20. Не уникайте конфліктів, а намагайтесь їх вирішувати і запобігайте негативним наслідкам.

www.mon.gov.ua
nmc-pto.volyn.ua

www.useti.org.ua

testportal.gov.ua

kno.rada.gov.ua

www.vstup.info



Яндекс.Метрика